lørdag 30. april 2011

Nye sko :)

Egentlig burde jeg vært ute og trasket rundt i disse, men frøken Nilsen tok frem sommerklærne og vips så hadde jeg et prosjekt for dagen gitt... Nå er det bare 1 1/2 mnd til jeg flytter fra hybelen jeg har bodd på i fire år - tror jeg må skrive ned alt som har skjedd i studietiden slik at jeg ikke glemmer det :) Fra høsten av blir det et år med nye, spennende fag og jeg gleder meg så mye at jeg får sommerfugler i magen. Jeg har allerede begynt å pakke små lass med ting og klær som jeg kan ta med meg når jeg skal hjem fremover - utrolig hvor mye jeg har fått drassa opp hit... Nei, nå gir jeg meg én time på å bli ferdig, så får jeg lest litt i dag også. 

2 kommentarer:

  1. Vi kommer til at savne dig i Danmark <3 SÅÅÅÅ meget :)

    SvarSlett
  2. Oh! Lekre sko! Jeg vil ha sånne. I rødt. God påske til deg!

    SvarSlett