lørdag 9. april 2011

Hageplan

For noen uker siden fikk jeg en liten ide. Jeg tenkte at det hadde vært så koselig med litt farger rundt hytta, i form av blomster. Så da spurte jeg mamma om hun hadde lyst til å være med på å lage blomstereng, og der fikk jeg klarsignal. Jeg har noe andre ideer også, så nå gjenstår det å høre med sjefsgartneren :) Jeg har i allefall forberedt meg! Fikk så lyst til å tegne en hageplan slik proffene gjør det, så her er den: (det som har fått navn på arket er det jeg har lyst til å gjøre i løpet av våren/sommeren)


Her er en liten kollage av det vi har planlagt å plante (bildene er lånt fra nettet)
Trykk på bildene for å se dem i stor størrelse :)

Jeg skal garantert blogge resultatet!

2 kommentarer:

  1. Det var en veldig fin hageplan! Gleder meg til å pynte opp med blomster og stæsj ute i hagen vår også. Budsjettet tillater ikke så mye, men noe skal det da bli. ;)

    SvarSlett
  2. Så herlig! Frø koster nesten ingen ting og du får mye ut av en pose. Jeg er selvfølgelig med...mamma

    SvarSlett