onsdag 7. april 2010

Flere som har fått fregner?



Da var påskeferien over gitt... Den ble ikke helt som jeg hadde tenkt angående været kanskje, men fregner ble det uansett. Utrolig hvor sterk sola er på fjellet, jeg ble rosa selv med solkrem i fjeset og skyer på himmelen. De første dagene var jeg alene i Røyken. Det var kjempedeilig, selv om jeg ikke kommer over den mørkeredselen min... Hadde besøk av Ingrid, Helene, Madeleine og Elisabeth og det var veldig koselig. Torsdag tok jeg og Ingrid turen oppover til Valdres. Vi hadde utstyrt oss med hjemmelagde boller og gps (mest for moro skyld;), pluss Pia da (hunden vår) jamrende i bagasjerommet (hun er sånn når hun gleder seg). Været var som sagt ganske trasig, men vi fikk da gått to fine skiturer på Vaset. Den ene dagen serverte mamma kalvestek, og det er nesten grunn nok i seg selv til å reise oppover... :)

Nå har jeg kommet meg opp til Hamar igjen og sitter med pensumbøker og forelesningsnotater og strever. Europakunnskap... Man bare skjønner at det blir jævlig før man har begynt å lese. Noen som har gode lesetips? Leser dere side opp og side ned, eller følger dere forelesningsnotater?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar