mandag 12. april 2010

Juggel...

... har jeg en del av! Men bruker jeg det? Nope. Jeg kjøper i haugevis, og har tre knagger på veggen som er overfylt med smykker. Men når jeg bestemmer hva jeg skal ha på meg, og plukker ut et smykke så tenker jeg ofte "nei, det hadde vel sett bedre ut uten?", og så tar jeg det av... Men, no more :) Dette tok jeg på i dag:


Så her er en utfordring til jenter som leser bloggen min (og har en sjæl :P); legg ut bilder av hvordan du liker å sette sammen tilbehør. Fortell gjerne om du har noen regler for hvordan man best kan kombinere ting :) Et lite hint om at du har slengt deg på utfordringen er også fint :D

1 kommentar:

  1. Uff, kjenner problemet.
    Øredobber husker jeg stort sett, men ikke noe annet.
    Derfor syns jeg det er veldig kjekt med sjal, for da passer det liksom ikke med smykke, hehe.
    Men flott utfordring. Skal se om jeg husker på den til helga når jeg har litt mer tid:)

    SvarSlett