mandag 29. mars 2010

Påskeferie



Nå har jeg tatt turen hjem til Røyken :) Det er så deilig å være hjemme og bare slappe av etter praksis. I går hadde jeg besøk av Ingrid og Madeleine, det var kjempekoselig. Jeg fikk til og med blomster :O I går mottok jeg også en mail, hvor jeg regelrett ble lovet plass i Drammen, så nå er jeg veldig glad. Har søkt hybel og alt :)

Har blitt lite trening siste uka gitt. Formen har vært litt skrantende og jeg blir anpusten av å gå opp trappa hjemme... Men nå har jeg tenkt til å dra med meg bikkja ut på en liten power-walk, hehe. Hun skal jo helst snuse på alt da, men jeg drar henne ubarmhjertig videre. Veldig morsomt å se på at hun ikke skjønner bæret av hvorfor vi går så unormalt fort, hun ser ut som et stort spørsmålstegn.

1 kommentar:

  1. Hvilke "aviser"? Fant ikke noen på siden deres.
    Men mange av produktene deres innehlder uansett stoffer som ikke er bra..

    SvarSlett