mandag 15. mars 2010

Glad


Jeg har fått en utfordring av Cathrine igjen :) Og jeg digger utfordringer, så denne tar jeg på strak arm, hehe. Jeg skal fortelle om ti ting som gjør meg glad. Her kommer det:

1 Å være på hytta i Valdres. Ikke har vi innlagt vann, men det gjør ikke det grann. Det skal liksom være sånn. Håret skinner som silke om sommeren etter en vask i iskaldt vann i fjorden. Etter en skitur på vinteren er det bare å få mest mulig av kroppen oppi det minimale vaskefatet vi har på badet. Rart at man skal bli glad av slikt? Ikke glad kanskje, når jeg tenker meg om. Mer tilfreds egentlig.

2 Holde små babyer. Jeg kan sitte i timesvis om jeg får lov :)

3 Å få en skikkelig klem av en fjerdeklassing som sier "du er så snill du..."

4 Å få andre til å le.

5 Folk som er gjestfrie og gir gode klemmer når man kommer :)

6 Spise sushi...........

7 Folk som jeg kan utfolde grovishumoren min sammen med.

8 Når det første vårregnet kommer. Mildt i lufta og regn som øser ned og gjør alt grønt igjen :)

9 Lukte tjære fra gamle hus på museum.

10 At andre spør meg til råds :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar