tirsdag 12. januar 2010

Mitt sammensurium av ting



Første skoledag i dag! Jeg har jo hatt juleferie siden 7 des var det vel (lenge siden, hehe). Det var deilig å starte opp igjen, selv om det bare var en introduksjon på to timer i dag.

Randi (min kjære storesøster) lurte på om jeg kunne legge ut bilder av hvordan jeg har det på rommet nå. Det er ikke så greit å få til et oversiktsbilde for rommet er så lite, men her er noen av tingene som pryder det i allefall :)





Disse koffertene fikk jeg av Randi til jul, og de er så fine! Helt supre å oppbevare dill dall i. Kakeboksen som står oppå kjøpte jeg på loppemarked for 15 kr.





Denne kurven har jeg sengetøy i :)



Disse lyktene kjøpte jeg i Hellas i sommer. De kan jo egentlig henges opp, men jeg la dem heller i en bolle. Om kvelden lager de et kjempekoselig lys.



Reklameplakat fra fordums tid, da røyking var godt for både kropp og sjel.



Jeg må bare slenge med en veske som henger på speilet, kul?



Jeg har til sammen tre melkekasser på rommet. En som tven står på og to som står oppå hverandre og fungerer som et lite bord. Digger melkekasser!





Denne gamle stolen var egentlig bare noe jeg hadde med meg på lasset da jeg kom hit. Før syntes jeg den var helt redselsfull, med det grove røde stoffet. Men den er ganske kul sammen med den brune lampa fra 70-tallet (?).





Den greia her er jo ikke akkurat pynt, men jeg måtte bare vise den. En tag-maskin :D Helt genialt spør du meg. Nå har jeg satt navnet mitt på ting som kan blandes sammen med Randi eller mamma sine greier når jeg er hjemme. Har også merka bokser og skolepermer. Den er fra Clas Olson, og om man har små barn (eller søstre med samme klesstørrelse...) kan man kjøpe strykemerker til å feste på klær :)





Noen av tingene som har blitt angrepet, hehe ;)

Som dere kanskje skjønner elsker jeg ting. Jeg liker å kombinere ting som andre kanskje ikke synes passer sammen. Mange ganger har jeg prøvd å pakke vekk en del av småtingene for å ha en litt mer klassisk og stram stil, men jeg klarer det ikke. Det er så uinspirende. Rommet mitt bærer vel litt preg av at jeg ikke har én stil, men personlighet har det i hvertfall, hehe :)

6 kommentarer:

  1. Jeg synes at det sehr så koselig og spennende ut hos deg Thea :))

    SvarSlett
  2. sehr heter på tysk : veldig
    men jeg mener da selvfølgelig :ser

    SvarSlett
  3. Så mye fint du har på rommet ditt! Nå fikk jeg lyst til å rydde og pynte her jeg og!

    SvarSlett
  4. Skal ærlig innrømme at jeg er litt fan av bildene dine! Du milde himmel liksom. *thumbs up*
    -Elisabeth-

    SvarSlett
  5. Tusen takk for de fine kommentarene! Det er så koselig å få respons på det man skriver <3

    SvarSlett
  6. Kjempebra lillesøs!

    SvarSlett