mandag 11. januar 2010

Hellas, sommeren 09 :)



Gardermoen :) Her satt jeg og venta på at flyet skulle bli klart til avreise. Marte hadde allerede kost seg to uker i Hellas.



Deilig gresk salat. Jeg kjøpte den på en liten bod litt bortenfor der vi lå og solte oss. Da jeg spurte om jeg kunne ta med meg tallerkenen bort til solsenga, fikk jeg beskjed om at de skulle komme bort når den var ferdig. Og jaggu kom det ikke en stakkar bærende med bord og hele pakka (litt pinlig, men veldig digg).



Utsikten fra det fantastiske rommet vi bodde på. Tror det kosta litt over tusen kr for en uke :)



Marte og Torgeir (som Marte hadde vært sammen med i to uker, før jeg kom som avlastning :P) hadde funnet en super strand hvor vi lå nesten alene. Jeg er ingen fan av å ha masse folk rundt meg på stranda.





Jeg anbefaler alle som drar til Hellas å smake på Mythos. Jeg og Marte koste oss med potetgull og kortspill til (med de klassiske greske kortene så klart).





Solbrent!



Her er noen bilder jeg tok med speilrefleks :)











2 kommentarer:

  1. Det var på tide. hehe. Egentlig er det ikke så dumt å poste de bildene nå som det er kaldt. Savner Hellas. Det var litt av en tur. ;)

    SvarSlett
  2. Fine bilder :D
    Hvor i Hellas var du da? Vært i Rhodos jeg :D <3

    SvarSlett