tirsdag 8. september 2009

Pakke, pakke, pakke :)



Her for en stund siden fikk en stor pakke med klær fra H&M, med masse deilig høst/vintertøy. I dag ventet det en hyggelig overraskelse i postkassa :) Jeg har bestilt sminke før fra et merke som heter Coastal Scents fra USA. Det er et utrolig billig merke med GOD sminke (ikke noe er bedre enn det). Fra før har jeg kjøpt en øyeskyggepalett med over 60 farger som er helt smashing. I dag fikk jeg seks lip glosser og en gel eye liner. Lip glossene var kjempefine, men gel lineren var helt tørr (har sendt inn klage). Jeg pleier å se en del på sminkevideoer på youtube, og en make up-artistene jeg ser mest på heter Tiffany. Hun bruker for det meste MAC, men har anbefalt Coastal Scents flere ganger :)







Her har jeg på den lip glossen som ser litt lilla og skummel ut på tuben.

6 kommentarer:

  1. Kult! Sminkevideoer på youtube var en god idé!

    SvarSlett
  2. Ja, det finnes så mye flott. Mye artig for hår også, du som har så langt ;)

    SvarSlett
  3. Nå har jeg også kjøpt meg sminke, hahaha! :)

    SvarSlett
  4. Du får legge ut bilde når det kommer marte :) Jeg ga litt opp det med alt tøyet fra hm, hehe

    SvarSlett
  5. Kult Silje! Hva kjøpte du??

    SvarSlett
  6. Hei, Sunniva :) Om du kjøper over 200 kr så blir toll, aner ikke hvor mye. Det er såpass billig at det er lett å holde seg under 200 ;)

    SvarSlett