onsdag 30. september 2009

Jippi!

Jeg er helt overlykkelig fordi jeg nettopp har funnet en måte å snakke med min kjære Silje i Australia. Det går visstnok an å ringe hverandre på msn :D



I morgen skal jeg til mamma og pappa i Røyken :) Jeg har studieuke (12 dager), eller som lærerne våre sier "god høstfer..., jeg mener studieuke." Jeg har tenkt til å lese det jeg ennå ikke har kommet gjennom, men jeg skal kose meg litt også da. Har blant annet bedt Ingrid på hjemmelagede boller. Og så satser jeg på besøke Ingvild (min forrige hybelsamboer) og Ida i Oslo. Jeg har blitt en sushielsker, og da må man benytte anledningen når man er i nærheten av Oslo. Man har ikke sushi på hamar, for å si det sånn, hehe. Den flinke storesøsteren min er kostymør på "Torsdag kveld fra Nydalen", så hvis jeg er heldig er det plass til meg i studio (wohoo).

Her ser dere noen av notatene fra det jeg leser om:





Det gjelder å finne sin egen måte å huske på ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar