søndag 22. august 2010

Hurra for deg som fyller ditt år?

5 august ble jeg hele 22 år GAMMEL. Når er jeg snart voksen. Eller kanskje jeg har blitt det allerede, i så fall vil jeg helst ikke vite det. Heldigvis er bekymrelsen over å bli eldre glemt når man får gaver :) Og jeg må bare vise fram gaven jeg fikk av Randi. Med en gang den ble satt på bordet kunne jeg sniffe meg frem til at det var noe Lush på gang. Men jeg fikk helt hakeslepp da jeg åpnet og så en hel haug med gule papirposer lyse mot meg. Randi hadde tatt helt av og kjøpt MANGE forskjellige badebomber og badeoljer til meg. Det var en sann fryd å lukte seg gjennom alle sammen. Så nå har jeg virkelig noe å frem til hver gang jeg skal hjem en tur (har ikke badekar på hybelen).




Dersom du ikke har oppdaget Lush ennå kan du ta deg en tur inn på denne siden: www.lushnorge.no eller bare søke på Lush på youtube ;) Man må forstå konseptet før man lar seg frelse, men så er det ingen vei tilbake...





Jeg må dessuten skryte av mamma som serverte et helt nyyydelig måltid (som alltid).

3 kommentarer:

  1. Deilig med masse bomber når du kommer hjem på besøk da!

    Treningsbuksa mi er fra MXDC. De har nettside, men med noe begrenset utvalg. Elixia selger klær derfra, er der jeg kjøpte min. Kan kjøpe med en for deg om du vil.

    M ;)

    SvarSlett
  2. Utrulig mange flotte bilder på bloggen din.

    Klem F

    SvarSlett