tirsdag 1. desember 2009

Fordi jeg fortjener det :)



Da jeg var ferdig med eksamen i går, vandra jeg og Marte litt rundt i byen. Jeg fant masse fine ark til å lage julekort + noen småting jeg skal henge på gavene som pynt. Jeg skal legge ut bilde av ferdig pakket gave når jula er over (folk kan jo ikke sniktitte på gavene her??) Jeg er bedt på juleverksted hos Marte på lørdag, og det gleder jeg meg kjempemasse til!

Uansett, på kvelden i går lagde jeg biffmiddag med en deilig salat til og stekte potetbåter (hjemmelaget). Jeg hadde ikke saus, men det gjorde faktisk ingenting. Etter middagen kjeda jeg meg litt, så da pilte jeg ned på Kiwi og kjøpte litt godteri, og så leide jeg meg en film på www.film.no. Jeg anbefaler dere virkelig Patrick 1,5. Det er en svensk film, som handler om et homofilt par som ønsker å adoptere et lite barn. De får søknaden innvilget, men så har det blitt noe surr i systemet og de ender opp med en femten år gammel homofob pøbel. Veldig morsom og rørende film!

1 kommentar:

  1. Jeg elsker å leie film og spise godteri... får bare så dårlig samvittighet etterpå når jeg har spist for masse! Håper du har det bra. Du har så søte innlegg!

    SvarSlett