tirsdag 1. desember 2009

Advent



På søndag begynte advent :) Jeg hang opp den røde stjerna jeg fikk av mamma, og den lyser så nydelig i vinduet om natta. Det var så koselig da jeg gikk og la meg at det ikke gjorde noe at jeg skulle ha eksamen dagen etterpå. Jeg våkna dessuten til snø! Jeg blir like glad hver gang. Nå gleder jeg meg til å være ferdig med alle eksamene og dra hjem til familien og venner. Silje kommer helt fra Australia i februar, kan nesten ikke vente (hun har vært borte i over et år nå).

Nå tenkte jeg at jeg skulle rydde rommet her, har jo hjemmeeksamen i morra. Det er bare det at jeg er heeelt stiv fra nakken og ned til korsryggen. Jeg aner ikke hva som har skjedd. Jeg ble stiv i nakken i går kveld, sikkert etter å ha skrevet i fire timer på eksamen. Og da jeg våknet i dag var korsryggen helt kaputt. Hvis jeg bøyer hodet kjennes det ut som om noen sener inni der er alt for korte , veldig ubehagelig.

1 kommentar:

  1. Du kan ha fått noen låsninger. Da hjelper kiropraktor på dagen! Veldig typisk å få det etter timer forann pc eller skolebøker. Håper du er bedre nå! Advent er så koselig!

    SvarSlett