onsdag 14. oktober 2009

Brrrrrrr!

Endelig har den kalde tiden kommet :) Jeg elsker denne tiden av året og blir helt i ekstase når jeg ser den første snøen. Allikevel, jeg er en storfryser... Uansett hva jeg gjør kan jeg bare ikke få varmen i meg. Jeg pakker meg inn med ullundertøy og store gensere, men hutrer like mye. Jeg har nesten stekt ihjel et par venner på grunn av hard bruk av varmeovn, hehe. Året rundt har jeg både kalde hender og føtter. Og som jeg har forstått er dette en "lidelse" som lettest rammer kvinner. Kalde hender og føtter gir en følelse av lavere kroppstemperatur, og dermed har man et umulig oppvarmingsprosjekt. Men man skal jo være takknemlig for det man har? Mine hender har lindret både vepsestikk, solbrenthet og feber, så det så! Som Marte så vakkert sa det: kalde hender, varmt hjerte (sjarmerte meg helt i senk).



Her har jeg prøvd å skissere hvordan min blodsirkulasjon fungerer, hehe. Noe anatomisk avvik.

1 kommentar: