søndag 23. august 2009

Endelig tilbake

Etter hele 11 dager på hybelen har jeg endelig kommet i orden. Det er deilig å endelig ha fått alt opp av bager og sekker, og inn i skap. Jeg har rydda og sjaua her, så nå er boden i kjelleren full igjen. I går ordnet jeg i klesskapet, og jeg ble så lei av å se på alle de forskjellige kleshengerne. Derfor tok jeg like så gjerne og malte noen av dem røde. De er jo fremdeles like forskjellig, men det ser litt kult ut :)



Smykkene har også fått igjen sin gamle plass på veggen, mens armbåndene og øredobbene henger på et smykkestativ jeg fikk i bursdagsgave.



2 kommentarer:

  1. Du vet ikke hvor det smykkestativet er fra? Det var veldig stilig og praktisk!

    SvarSlett
  2. Joda, det er fra den danske designeren Lisbeth Dahl. Litt usikker på hvilken butikk det er kjøpt i, men de selger det i Oslo vet jeg. Koster rundt 300 kr for det store, og så har de et mindre ett som også er veldig pent. Prøv å google det :)

    SvarSlett