mandag 4. mai 2009

Onsdag 29 april

Da det var tid for klassetur til Roma dro jeg like godt hjem til Røyken, siden jeg hadde en uke fri. Onsdag møtte jeg Ingrid på kvelden, og vi dro en tur til Hyggen for å ta bilder og grille litt. Jeg drev og fotograferte Ingrid nede ved stranden da det plutselig kom to svaner bort til oss. De var helt tydelig vant til å bli foret. Så mens jeg stod engstelig og tok bilder av de hvesende dyrene løp Ingrid for å hente pølsebrød.




Etter fotograferingen var unnagjort, dro vi til en strand lengre bort. Der fyrte vi opp engangsgrillen :)

Ingrid var ikke så god på pølsekokkelering stakar, og rulla bare pølsene av grillen :P Så da måtte grillmester Thea ta over.


Litt småsvidde skal jo pølser være?
Strand"leik" :)
Hyggen er kanskje ikke kjent for å være Norges vakreste strand, men det er jaggu ikke verst der om kvelden :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar