tirsdag 5. mai 2009

30 april

30 april dro jeg til Oslo for å gå ut med Ingvild og Randi. Ingvild kom i åttetiden, så jeg og Randi hadde god tid til å sose rundt etter klær til meg. Etter hva jeg vil definere som en shoppingtur fra helvete (eller hva Randi?), var det godt med et brett med Sushi. Første gang jeg smakte det faktisk. Alt falt i smak, bortsett fra en lilla blekksprutarm MED tentakler, den lempa jeg fort over til Randi.



På kvelden hadde vi jenteparty med det som hører til :) Det var driiiiiiiiiitgøy!


En eller annen barsk tequila-drink som Randi lagde. HURGGGGHHH!


En litt mildere jentedrink :D Falt i smak, Ingvild!




En spent Ingvild :)


Senere dro vi ut på Trompeten (småtass på slep...). Der var det mange interessante personligheter å "svinge seg" med... hehe :)



1 kommentar:

  1. Håhå, det var artig! Noe sier meg at du hadde ganske mange bilder på kameraet ditt etter denne kvelden...;)
    Når er neste gang? :D

    SvarSlett