onsdag 1. oktober 2008

Poona

Nå begynner det å bli en stund siden lille Poona ankom hybelen min :) Hun har funnet seg godt til rette, og jeg har ved flere anledninger fått klappe henne. Riktig nok hogg hun seg fast i fingeren min første gang jeg prøvde, men nå nøyer hun seg med å gnisse missfornøyd med tennene. Mamma var jo imot hele hamster-ideen fra første stund, og ett av argumentene hennes var at de bråker veldig om natta. Neida, sa jeg. Men, oh my god, jo! I begynnelsen syntes jeg bare det var trivelig med litt krafselyder når jeg skulle sove, men i går var jeg våken til kl. 02 grunnet heftig hjul-aktivitet. Drrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, sier det i varierende tempo. Hver gang hun tok seg en liten pause lå jeg anspent og nøt stillheten, før den umisskjennelige drrrrrrrrrr-lyden startet igjen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar