tirsdag 29. juni 2010

Fort gjort...


... å glemme bloggen. Det går i jobbing for tiden, og da er jeg ganske så sliten når jeg kommer hjem. Jeg har sommerjobb i barnehage, og der er det fullt kjør fra det øyeblikk man kommer inn døra, hehe :) Jeg er i avdelingen med de store barna, og det er jeg ganske glad for egentlig. De kan man jo prate med, og ikke minst lære mye morsomt av! En av jentene fortalte meg her om dagen: "Thea? Visste du at hvis man tar ut steinene av en vannmelon så er det ikke lenger en vannmelon, men hvis man putter de inn igjen så er det en vannmelon." Hmmm, det har jeg ikke hørt før :P Dagen går for det meste i å trøste og å fungere som diplomat, og jeg merker at det er mange fine erfaringer å hente til jeg skal jobbe i barneskolen (og til jeg får egne barn). Det var en av jentene som falt og slo hånda si da vi var i skogen. Og selv om det bare var en bitteliten skramme var hun helt utrøstelig. Men så fant jeg en hvit "englefjær" på bakken som vi strøk over hånda og da var alt fint igjen, hehe :) Det er ikke så mye som skal til...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar